&noscript=1" /> Palautuskäytäntö – 60 päivän avoin osto | Beslagonline.fi
Valitse maa
  • Toimitusaika 1–3 päivää
  • 60 päivää avoinna oleva ostos
  • Turvalliset maksut
Maksu Klarnalla
Päivittää
Kirjaudu sisään
Asiakaspalvelu

Palautus

Me Beslag Online tarjoamme 60 päivän peruutusoikeuden etä- ja kotimyyntilain mukaisesti. Peruutusoikeus lasketaan siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteet. Tuotteet tulee palauttaa muuttumattomassa kunnossa, jotta hyvitys voidaan suorittaa kokonaisuudessaan. Mahdolliset palautuksesta aiheutuvat kustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Emme tarjoa maksuttomia palautuksia osana ympäristöystävällistä toimintatapaamme. Asiakkaana olet vastuussa siitä, että palautuspaketti saapuu meille perille – siksi suosittelemme valitsemaan toimitustavan, jossa on seurantakoodi. Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi, tarkistamme tuotteet ja hyvitämme palautetut tuotteet mahdollisimman pian


Näin palautat tilauksesi:

1. Kirjaudu sisään verkkosivuillemme.

- Jos käytät tietokonetta:


- Jos käytät mobiililaitetta:




2. Klikkaa palautus

- Aloita luomalla palautusilmoitus.

- Valitse tilaus, jonka haluat palauttaa.

- Valitse tuotteet, jotka kuuluvat palautukseen. Täytä määrä ja palautuksen syy.

- Jätä viesti tarvittaessa (valinnainen).

- Klikkaa "Jatka" ja palautus on valmis!

3. Saat sähköpostiisi vahvistuksen siitä, että olemme vastaanottaneet palautusilmoituksesi. Pian tämän jälkeen saat toisen sähköpostin, joka sisältää linkin. Klikkaa linkkiä ja tulosta palautusetiketti. Kiinnitä palautusetiketti pakkaukseen ja toimita se lähimpään postin palvelupisteeseen. Käytä palautusetikettiä ja jätä paketti postiin. Lisätietoja paketin palauttamisesta löydät alta.

HUOM!
Jotta palautus käsitellään oikein, sinun tulee rekisteröidä palautus verkossa ennen tilauksen lähettämistä takaisin.

Näin palautuspaketti jätetään:

Kun olet rekisteröinyt palautuksen verkossa, valmistele paketti. Tulosta sähköpostitse saamasi palautusetiketti ja kiinnitä se pakkaukseen. Jätä paketti lähimpään postin palvelupisteeseen.

Palautusmaksu 5 € vähennetään palautettavasta summasta.

Käytä samaa laatikkoa, jossa tuotteet toimitettiin. Varmista, että se on kunnolla suljettu, jotta tuotteet saapuvat perille hyvässä kunnossa.

Oletko saanut väärän tuotteen tai onko tuotteesi viallinen? Jos sinun tarvitsee tehdä reklamaatio, ota yhteyttä osoitteeseen info@beslagonline.com, niin asiakaspalvelumme auttaa sinua eteenpäin.

Reklamaatio

Jos havaitset virheen tai puutteen Beslag Onlinen tuotteessa, siitä on ilmoitettava kohtuullisen ajan kuluessa vian havaitsemisesta. Asiakkaana sinun vastuullasi on näyttää virhe sekä selittää, miten virhe on ilmennyt. Mikäli huomaat tuotteen olevan viallinen, otathan yhteyttä Beslag Onlineen mahdollisimman pian. Yleisesti ottaen virheestä voi tehdä reklamaation kahden vuoden sisällä siitä, kun tuote on toimitettu. Kuluttajansuojalain mukaan sinulla on kuitenkin oikeus reklamoida virheestä kolmen vuoden ajan. Tänä aikana voit saada tuotteen korjatuksi, vaihdetuksi, rahasi takaisin tai hinnanalennuksen – edellyttäen, että virhe on selvästi havaittavissa ja todettavissa.

Jos haluat tehdä reklamaation, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen info@beslagonline.com. Kuvaile viestiin tuotteen virhe, liitä mukaan tilausnumerosi sekä mielellään kuvia tuotteesta – näin nopeutat ja helpotat reklamaation käsittelyä.